Saturday, February 26, 2011

PENGHARGAAN


 Assalaimualaikum
Pertama sekali, saya ingin bersyukur ke hadrat ilahi kerana dapat telah dapat menyiapkan kerja khusus ini dengan jayanya. Sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah dan yang buruk itu datang dari makhluknya. 

Saya juga ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada pensyarah CTU151 saya iaitu Ustaz Abdul Aziz Harjin.atas tunjuk ajar dalam memebrikan cara-cara dan panduan format untuk  menyiapkan kerja ini.

Tambahan pula, saya ingin merakamkan jutaan penghargaan kepada kedua ibu bapa saya, Ibrahim bin Muslim dan Khairul Bariah binti Mohd Badri di atas segala sokongan dan batuan dari segi kewangan dan sokongan moral yang diberikan kepada saya sepanjang menjalani tugasan ini.

Akhir sekali, tidak lupa juga kepada ahli-ahli masjid As Syakirin, Petaling Jaya, serta orang-orang sumber yang telah banyak menolong saya secara langsung atau tidak langsung dalam proses menjayakan kerja khusus ini. Saya berharap agar hasil kajian saya dalam kerja khusus ini dan faedah daripadanya dapat dikongsi bersama seluruh umat Islam yang lain. 

No comments:

Post a Comment